Zmeura's Weblog

Cum fu la targ

Posted on: aprilie 26, 2009

Nu credeam ca mai ajungem la tragul de sub_Carturesti, dar am ajuns. Ca sa fim siguri ca totul e bine cu Mariuca, ne-am oprit la o clinica particulara pentru copii, unde ni s-a spus ca e in regula sa o scoatem afara si ca mai are putin si se face complet bine.

Asa, sa vedem acum targul. Cum am ajuns, Mariuca s-a aciuat pe langa niste copii care faceau origami. Stresul meu era sa o duc la atelierul de interpretare a desenelor celor mici.

Am lasat-o ce am lasat-o si pana la urma am convins-o sa mergem acolo. Tot ce trebuia sa faca era sa deseneze, insa doamna psiholog mi-a spus ca e prea devreme sa deseneze coerent si, in cele din urma, ea sa interpreteze ceva din desenul ei.

Mariuca doar a mazgalit, insa a inceput cu partea din dreapta, ceea ce inseamna, dupa cum a interpretat doamna, ca prezenta tatalui este pregnanta sau ca tatal e in centru. Mi-a mai spus ca este inca prea mica pentru a da un „diagnostic”.

Am vazut lucruri frumoase. Ce mi-a placut: mobilierul pictat al Ralucai Alexandru, papusile Anei Ponta, pisicile Vizoo, lucrarile lui Beatrice de la Trei Parale, ceramica Monicai Paduret, acrilicele pe lemn ale Cristinei Marian.

Bugetul nostru pentru acest targ a fost destul de limitat asa ca n-am apucat sa cumpar tot ce am vrut.

O chestie de retinut, doamna de la Vizoo, cea cu pisicile, mi-a spus ca detine o firma de evenimente (Vizoo, cum altfel) si organizeaza si petreceri pentru copii.

Lasă un comentariu

Blog Stats

  • 103.734 hits
aprilie 2009
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930