Zmeura's Weblog

Too much social media won’t kill me in the end

Posted on: Aprilie 25, 2009

Am blog, am cont pe facebook, pe twitter, acum lucrez pentru profilul de pe LinkedIn, deci pot spune ca ma preocupa social media.

La inceput, mi se parea ca exista prea multe site-uri de socializare si de aceea le priveam cu ochi sceptici. Credeam ca blogul este suficient.

Dar, tot citind despre social media si experimentandu-le, mi-am dat seama ca fiecare are rolul ei bine stabilit.

Desi mi-am facut cont pe Facebook si LinkedIn, twitterul nu-mi facea cu ochiul, insa, la fel, ca sa vad eu exact cu ce se mananca si sa-l inteleg, mi-am facut cont si acolo. Sunt intr-adevar multi care scriu fara noima, dar tot acolo gasesc si lucruri interesante si noi despre domeniul in care ma invart.

Facebook-ul este intr-adevar un loc virtual care iti ofera multe oportunitati, mai ales pentru companii. Notez aici conferinta realizata de Dove, cu ocazia lansarii unui nou produs. Un experiment foarte reusit. M-am inscris si eu, desi nu aveam timp de participare, numai pentru a vedea rezultatul. Si da, spatiul oferit de facebook a fost in favoarea lor.

MySpace mai asteapta putin. Nu am cont aici, deocamdata. Din cate stiu, este un „loc” foarte bun de deascoperit muzica.

Concluzia mea e ca nu, nu am atatea conturi facute degeaba.

2 răspunsuri to "Too much social media won’t kill me in the end"

Iti dai seama la cati oameni ar trebui sa dam raportul zilnic 🙂 ? De fapt, intrebarea care se pune ar fi de unde pana unde ar trebui sa facem social networking.

Personal nu sunt de acord cu pozele de la petreceri care sunt de multe ori la limita intre privat si social networking. Altfel as publica si eu niste poze in AdPlayers, mama mama…

Buna, Iulian. Pe facebook iti adaugi in lista de cunostinte nu numai prietenii, dar si alti oameni cu care intri in contact, ma refer aici si la partea profesionala. Intr-adevar, nu prea e placut ca oamenii din categoria asta sa te vada dansand pe mese, insa stiu ca exista o optiune de private.

in privinta primei chestiuni, uite, pentru asta facem social networking, sa ne cunoastem mai bine, sa vedem dincolo de un simplu nume.

te mai astept!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
