Zmeura's Weblog

We are green

Posted on: aprilie 5, 2009

Weekendul acesta pe cat de insorit, pe atat de frumos si energizant a fost. Asta pentru ca sambata ne-am adunat mai multi si am plecat la Snagov sa dam o mana de ajutor la plantat stejari intr-o padure de acolo.

Ne-am alaturat, astfel, celor de la MaiMultVerde. Cei doi copii mici, Mariuca si Matei nu le-au lasat pe mamele lor sa se implice prea mult, insa ceilalti, printre care si tati al nostru, s-au dovedit foarte harnici.

Cele doua mamici s-au bucurat sa descopere leurda din care au adunat cateva frunze ca sa dea gust bun la mancare.

A fost minunat, insa, asa cum zice vorba, e prea frumos ca sa fie adevarat. Asta pentru ca pe drumul din Snagov a trebuit sa avem de-a face si cu cocalari, exact ca cei din campania de la Guerilla.

Ce s-a intamplat? Am semnalizat inainte sa ies de pe drumul forestier, am lasat masinile sa treaca si un bliciclist si apoi m-am incadrat pe banda 1, din dreapta. Numai ca dupa 2 minute de cand ma aflam pe drumul principal, cineva ma claxona foarte tare si venea cu viteza. M-am dat cat mai aproape de margine, am redus viteza si am franat, insa „domnul” a tinut sa-mi arate el mie si a intrat cu masina lui in a mea, apoi – surpriza – a fugit.

Am mers mai departe cu gandul ca mi-a busit masina, iar eu, in starea aia de soc, n-am oprit. Am continuat drumul pana am dat de masina lui intr-o curte si am oprit. Explicatia lui a fost ca „a vrut sa-mi arate el mie”.

Norocul e ca masina e doar zgariata, insa nemernicii astia vor face la fel in continuare.

In fine, n-am trecut peste asta, insa ne-am continuat weekendul fain si duminica, cand am fost la un foarte frumos targ de handmade tinut in „Fabrica”.

Acolo sa te tii cate lucruri dragute erau. Numai bani sa ai.

3 răspunsuri to "We are green"

Urata faza cu masina. Eu i-as fi luat numarul si-l reclamam la politie. 3 luni statea pe tusa cu siguranta!

voi pune un album pe picasa cu poze şi iti dau linkul

Lasă un comentariu

Blog Stats

  • 103.756 hits
aprilie 2009
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930