Zmeura's Weblog

Keane 3D live

Posted on: Aprilie 2, 2009

Acum, pe site-ul lor, in premiera mondiala pentru o trupa de muzica, Keane da un concert live, 3 D.

Deci, concertul poate fi vazut aici, in intreaga lume.

 

Pana acum e fantastic!

LE: am vazut concertul insa nu de la inceput. n-am castigat ochelarii 3D de la Guerilla si nici la magazine n-am mai gasit, insa tot m-am uitat pentru ca asa cum am mai spus-o, imi place foarte mult Keane. Iar ideea lor de a da un concert la care sa aiba acces toti oamenii din lume, mi s-a parut excelenta.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
