Zmeura's Weblog

Iar ne jucam leapsa

Posted on: Septembrie 25, 2008

Mi se pare foarte haioasa leapsa de la Tomata cu scufita. Voi raspunde cat de sincer, si totusi amuzant, voi putea. Deci, iata cum m-as descrie intr-un cuvant (sau aproape):

Yourself: confused
Your Spouse: almost perfect

Your Hair: short
Your Mother: stubborn
Your Father: kind
Your Favorite Item: handbag
Your Dream Last Night: Mariuca
Your Favorite Drink: Coca Cola
Your Dream Car: convertible
The Room You Are In: living room
Your Ex: moron
Your Fear: death
What You Want To Be In Ten Years: happy
Who You Hung Out With Last Night: husband
What You’re Not: genius
Muffins: pass
One of Your Wish List Items: apartment
Time: waits for nobody
The Last Thing You Did: ate

What You Are Wearing: t-shirt

Your Favorite Weather: sunny
Your Favorite Book: many
The Last Thing You Ate: chicken
Your Life: almost perfect
Your Mood: grumpy
Your Best Friend: don’t know
What Are You Thinking About Right Now: sleeping
Your Car: none
What Are You Doing At The Moment: writing
Your Summer: quick
Your Relationship Status: married
What Is On Your TV: a movie
What Is The Weather Like: rainy

When Was The Last Time You Laughed: at work

Sa vedem cum s-ar descrie si Zu, Matei cel mic (cu putin ajutor de la mami si tati), Oana si Costina.

8 răspunsuri to "Iar ne jucam leapsa"

In sfarsit am nimerit pe cineva cu leapsa. :)) Pana acum, trebuia sa las offtopic-uri ca sa fiu bagata in seama.

🙂 am raspuns, multumesc, mi-a prins bine pe final de saptamana proasta…

si eu si eu 😦 dar nu stiu de ce nu apare commentul

prima mea leapşă. cred că i-am dat de capăt

super fetelor. multumesc mult.

sincer si eu rad la servici :))

ia sa vedem darkjade, cine te face sa razi? :))

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Septembrie 2008
L M M M V S D
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
