Zmeura's Weblog

Cum a fost la Thievery…

Posted on: octombrie 16, 2008

Raspunsul pe scurt: Bestial.

Dar sa detaliem, ca nu strica…Am ajuns intr-o formula de patru (ulterior am ajuns la 6), insa la intrare, aveam in mana doar 3 bilete. Pe unul il pierdusem cand m-am dat la vorba cu o prietena, insa l-am recuperat multumita ei. (Plecaciuni Ioana, pentru asta!).

Apoi am intrat, am mai salutat cunostinte si ne-am ocupat frumos locurile. Dar n-am stat mai mult de cinci minute jos, pentru ca muzica pur si simplu nu-ti dadea voie. Asa ca am abandonat locurile si ne-am mutat aproape de scena, unde am dansat pana n-am mai putut.

Muzica, combinata si cu efecte vizuale si alte inregistrari, a fost foarte foarte tare. Am avut parte de ritmuri indiene, braziliene pe trip-hop sau electro, dar si de „Fuck Bush” si „Save the world”.

Mi-a placut foarte tare la sfarsit cand au invitat pe scena fete ca sa danseze. A iesit super tare secventa asta.

2 răspunsuri to "Cum a fost la Thievery…"

de mult nu m-am mai simţit atât de mişto! îmi pare rău doar că nu am reuşit să vă fac şi vouă o poză ca lumea…sper să mai repetăm experienţa

stai linistita, dear, ca avem tot timpul din lume. si, in plus, pe tati il vedem tot timpul.

stiu cum te simti. asa m-am simtiti si eu la prima iesire dupa ce am nascut si stat cu copilul. parca eram in alta lume.

oricum, a fost misto la thievery.

Lasă un comentariu

Blog Stats

  • 103.754 hits
octombrie 2008
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031