Zmeura's Weblog

In love with my car

Posted on: Aprilie 12, 2010

Acum e altceva. Am prins experienta, dar mai am de lucrat la partea cu stresul care vine de pe locul din dreapta (aviz tati). Nu ma mai urc la volan cu teama si cu emotiile care ma insoteau in urma cu un an si care ma faceau sa transpir ca dupa o tura de sauna.

Am ajuns sa intuiesc miscarile celorlalti si sa simt, oarecum, pericolul si sa-l evit. Experienta mersului pe trasee mai lungi precum Sibiu sau Bulgaria, mi-au aratat ca trebuie sa fii fresh cand esti la volan. Zic asta pentru ca mi s-a intamplat ca dupa 3 ore de mers continuu, sa nu mai pot sa ma concentrez si sa fac greseli, cum ar fi sa ma grabesc. Oricum, tot la inceput se cheama ca sunt.

Altfel, este important sa iti placa sa conduci, sa nu faci pentru ca trebuie. Cand am facut scoala de soferi, am facut-o fiindca trebuia sa conduca cineva masina si priveam lucrul asta ca pe o obligatie. Eram convinsa ca nu sunt facuta pentru asa ceva. Eram mai mult ca sigura ca voi fi dezastru la volan.

Uite ca nu e asa. Si am inceput s-o iubesc pe Sandy din ce in ce mai mult. Si cred ca si ea pe mine, ca face tot ce ii zic, cand ii zic. Doar am trecut cu ea prin gropi si a rezistat vitejeste, franeaza perfect si la timp.

Recunosc ca am mai facut si eu greseli, dar va zic, e din ce in ce mai bine si culmea … imi place sa conduuuuc!

Ii multumesc ca ne-a dus cu bine pana acum la tara la mamaie, la Valeni, in Vama Veche, in Constanta, la Sibiu, in Bulgaria, la Vulcana Bai, la Buzau si nu mai tin minte. Zic ca pentru un incepator am facut ceva trasee mari.

1 Response to "In love with my car"

Pt. cel/cea careia i-au „taiat fata” la semafor.
Sunt fel si fel de soferi, unii sunt mai nervosi, unii nu au rabdare, unii se razgandesc in ultimul moment si mai uita de semnal etc. Tu, nu sta sa te uiti la fiecare in parte. Ca te zapacesti rau de tot, or sa te ameteasca de cap nebunii astia. In totdeauna lasa+ti distanta, si lasa+i p-aia din jurul tau sa faca bors. Tu iti tii banda ta. La rosu, franeaza din timp, ca sa nu te opresti brusc la milimetru in spatele celui din fata ta. Mai arunci un ochi din cand in cand in oglinzi, dar nu cauta sa intelegi ce vor sa faca aia din lateralele tale. Tu, daca ai distana, fata de cel din fata ta, ai timp sa vezi ca ala din stanga sau dreapta vine cu botul masinii spre banda ta si il lasi, ca n+ai ce sa faci. In felul asta nici nu te mai sperii cand te trezesti cu cate un nebun in fata ta. Eu asa fac, ii las in pace,nici macar nu ma stresez sa+i claxonez, pt. ca sunt obisnuita cu fel si fel de slalomuri fara semnal. Iti urez drum cu prioritate!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,848 hits
Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
