Zmeura's Weblog

NexT Kids

Posted on: Aprilie 9, 2010

Festivalul International de Film NexT , aflat la a 4 editie si care se desfasoara in perioada 13-18 aprilie la Cinema Scala, din capitala, a pregatit ceva special si pentru copii.

Mai exact, pe 17 aprilie, ora 11, la Scala, vor fi rulate scurt metraje destinate copiilor. Dupa filme, vor urma o serie de activitati pentru cei mici.

Va las aici mai multe detalii. Pare interesant.

1 Response to "NexT Kids"

tot ce stiu de printesa si broscoiul este ca e un film foarte trist chiar nu am mai vazut asa ceva mai trist decat asta e vorba despre un licurici care a fost calcat in picioare de un idiot ursar malefic si licuricul a murit si sa transformat in stea si nu avea ochi era mort intrun fel mam uitat la el dar am uitat ca era urat filmul stiam ca e dragutz cand colo am plans de am neunit cand am vazut filmul!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
