Zmeura's Weblog

Ora Pamantului in varianta noastra

Posted on: Martie 30, 2010

Anul asta, de Ora Pamantului, n-am mai stat acasa pe intuneric si nici n-am mai iesit prin parc. De fapt, am iesit pana la Verde Cafe, unde am stat la lumina lumanarilor si parca nici n-am stiut cand a trecut o ora.

A fost mai greu cu cei mici care credeau ca sunt la o zi de nastere si, ca sa-i convingem sa nu sufle in lumanari, am inceput sa cantam cu totii „multi ani traiasca”. Stratagema n-a iesit pentru ca au vrut sa sufle in lumanari in continuu. Oricum, nu s-au plictisit deloc. Cel putin Mariuca si-a gasit ea de lucru: s-a dat in leaganul din curte, s-a dat drept pisica, s-a cocotat peste tot etc.

N-am resimtit in niciun fel faptul ca am stat o ora pe intuneric. A fost chiar foarte placut, mai ales ca la Verde Cafe am fost ca acasa. Si pentru noi si pentru Mariuca. Deci, se poate.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
