Zmeura's Weblog

Un sfat

Posted on: Martie 29, 2010

Ma enerveaza teribil cand ma intalnesc cu oameni pe care i-am cunoscut la un moment dat prin intermediul altora, am schimbat doua vorbe nu mai mult, n-am stabilit nicio legatura, dar care, cand dam unii peste altii cu diverse ocazii, nu ma saluta, nu ma intreaba ce fac. O sa ziceti ca pana aici nimic spectaculos, ca exagerez. Mergem mai departe. Da, ma intreaba de vorba, dar ma intreaba: “Unde e cutare (prieten comun), cand vine cutare, de ce n-a venit cutare?” asta in conditiile in care eu ii salut si le zambesc si, in plus, ii intreb ce mai fac, iar eu ma trezesc cu intrebarile astea.

Sfat: decat sa interactionam in genul asta, prefer sa nu, de nicio culoare, nu tin agenda nimanui, nu sunt secretara nimanui. Inteleg sa te intereseze persoana respectiva, dar nu ma tratezi ca un cur.

Apoi, m-am saturat de vedetisme, de ideea ca ala a aparut nu-stiu-unde, e cunoscut, tre’ sa ma bag in seama cu el si sa ii ignor pe altii. Si eu cunosc si sunt prietena cu multa lume sa zicem vizibila, importanta, dar nu fac lucrurile pe care le-am mentionat.

Multumesc si sper sa fie urmate sfaturile, altfel data viitoare o sa ma uit ca printr-un perete cand ne vedem.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,656 hits
Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
