Zmeura's Weblog

De ce am facut-o

Posted on: Martie 16, 2010

Ea nu a fost planificata. A fost data de sus, a fost un semn. Asta cred si o voi crede in continuare. La fel si tati.

Acum vreo 5 ani, cand ea inca nu exista, eram amandoi varza. El muncea mult, eu eram nefericita la locul de munca si asa mai departe. Ne desparteam, ne impacam si tot asa. Da’ ne iubeam. Si eram foarte tineri. Si s-a intamplat. Si, desi eu dardaiam din toate incheieturile cand am ajuns la doctor, am decis pe loc: il facem.

Eram asa: eu stateam la mama, el intr-o maghernita undeva prin Dorobanti. Am cautat trei luni un apartament de inchiriat si am gasit cand eram prin luna a patra. In momentul in care am semnat actele, ne-am mutat amandoi. Ne-am descurcat foarte greu la inceput. Nici nu mai vreau sa-mi aduc aminte, stiu doar ca au fost cateva luni foarte grele. Dar am mers mai departe. Pentru ca o voiam pe ea.

N-aveam mobila, n-aveam masina de spalat, n-aveam televizor. Dar nu am tipat dupa ele nicio secunda. Televizorul l-am inlocuit cu multe carti citite de dimineata pana seara, iar rufele de spalat le caram in vreo trei pungi, in tramvaiul 41, trei statii pana la mama, avand burta la gura. Dar nu m-am plans, pentru ca stiam ca lucrurile se vor rezolva.

Nici nu ne-am casatorit imediat, desi parintii ne bateau la cap sa facem macar cununia civila. Nu ne-am grabit. Nu asta era prioritar. Am facut-o pana la urma, exact cand Mariuca a implinit 1 an si i-am taiat turta, iar cununia religioasa am facut-o peste inca 1 an. Am vrut sa asteptam ca sa facem totul asa cum ne-am gandit noi si a fost mult mai bine, chiar daca a fost ceva foarte simplu.

Cand a venit ea, nimic nu mai era ca inainte. A trecut si partea grea si ne-am bucurat in liniste alaturi de ea. Era si este si mai frumos.

Am scris postul asta pentru ca tot constat ca oamenii vor sa isi intemeieze nu-stiu-ce cariera, vor nu-stiu-ce casa etc si apoi se gandesc la copil. Din partea mea, fiecare cu treaba lui, dar nu inteleg de ce e impamantenita chestia asta, parca ar fi o lege pe care toti trebuie s-o respecte. Mi-am adus aminte cum eram atunci, n-aveam nimic si totusi, ne-am descurcat bine.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
