Zmeura's Weblog

In sfarsit, mai usori

Posted on: Februarie 27, 2010

D-abia astept sa eliberez cuierul din hol de hainele mari de iarna, de gramezile de caciuli, fulare si manusi ale trio-ului nostru. Sincer, nu stiu cum se mai tine cuierul ala. Cate 2-3 paltoane pentru noi, plus cojoacelele si fasurile Mariucai, plus cizme si ghete.

Deja am inceput sa le arunc in spatele sifonierului. M-am saturat de atatea haine de pus pe noi. Cel mai greu e cu Mariuca dimineata, cand e de mers la gradinita. La cate haine sunt de pus, imi ia 20 de minute numai s-o imbrac pe ea.

Zic din nou ca, desi urasc iarna, n-ar fi tocmai ideal sa fie numai primavara si vara tot timpul. Asta e ciclul vietii si trebuie sa trecem prin el, sa ne bucuram de toate anotimpurile. Gata, iarna s-a dus.

Luni e 1 martie, dar, dupa cum e afara, eu ma bucur deja de primavara. Sa zicem ca am sarbatorit venirea ei cu o mica partida de dans, ieri seara in Control si cu un concert Einuiea la Clubul Taranului.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
