Zmeura's Weblog

Cele 10 porunci ale mele

Posted on: Februarie 24, 2010

Ok, Zu, sa-ti raspund la leapsa si iarta-ma de intarziere. Deci, e vorba de o leapsa cu principiile de viata dupa care ne ghidam, principii, sa zicem, sub forma celor 10 porunci.

1. Citesc. Pentru mine e foarte important, nu numai pentru background-ul cultural, insa si pentru activitatea mea de zi cu zi. Poate unora li se va parea ciudat, insa eu, in pozitie de copywriter, am nevoie de cuvinte alese, nu de toate cliseele cu care ne intalnim zi de zi.

2. Ascult muzica. E momentul cand parca nu mai sunt pe pamant sau nimic in jurul meu nu mai misca.

3. Muncesc. Eu muncesc din timpul facultatii si sunt mandra de asta. Am vrut sa fiu independenta si, mai ales, sa-mi cumpar ceea ce mama nu-mi putea oferi. Muncesc si imi place, iar acum am un motiv si mai puternic: copilul.

4. N-am incredere in oameni. De fapt, pot numara pe degete oamenii in care am, sa zicem, incredere. M-au dezamagit prieteni foarte apropiati ca sa pot zice ca oamenii sunt prietenii mei cei mai buni.

5. Iubesc animalele. Am crescut cu trei caini in casa, plus pisici, papagali, hamsteri. Nu era tocmai comod, dar eram fericita cu ei. Acum, Mariuca imi calca pe urme.

6. Spun ce am pe suflet. Nu pot tine ceva in mine. Ma macina si imi face rau, asa ca orice lucru care ma apasa, il spun. Orice.

7. Calatoresc. Vreau sa vad lumea si e important pentru mine sa vad macar o parte din ea. Ziceam mai demult, avem o viata inainte, avem timp de toate.

8. Vreau sa fiu sigura de mine. Dar nu sunt. Imi lipseste increderea in fortele proprii, am impresia ca nu fac nimic bine. Am nevoie de recunoastere sociala ca sa depasesc starea asta. Singura nu pot.

9. Am nevoie de dragoste si stabilitate. Familia mea e cea mai importanta. Pe Mariuca si pe Dan ii iubesc cel mai mult. Problema e ca mereu imi vin in minte ganduri negre, cum ar fi sa nu-i pierd.

10. Ajut. Pe oricine imi cere ajutorul, indiferent cu ce si asta e sfatul cel mai bun pe care pot sa-l dau altora.

Dau si eu leapsa mai departe Ralucai si lui Altheate, daca n-o au deja.

1 Response to "Cele 10 porunci ale mele"

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
