Zmeura's Weblog

Condamnati

Posted on: Februarie 10, 2010

Mi-e greu sa scriu postul asta. De fapt, trebuia s-o fac mai demult, cand am vazut stirea despre cainii de la Glina.

Adevarul este si, sa-mi fie iertat, ca am vazut titlul peste tot, dar nu am putut sa citesc mai mult pentru ca stiam ca e dureros, iar pentru mine cainii sunt un subiect delicat. Ii iubesc nespus de mult, am crescut cu ei si printre ei, majoritatea fiind adunati de pe strada.

Am facut, pana la urma, pasul si am accesat linkul despre cainii de la Adapostul Glina. E de neconceput ca acestia sa moara sub zapezi pentru ca nu sunt suficienti oameni sa ajute la deszapezire. Cainii mor de foame si de sete. E de neconceput.

Facem ceva?

LE: Aflu cu mare bucurie ca acesti caini au fost “salvati” de sub zapezi. Dar sa nu uitam ca nu sunt complet salvati. Ei sunt multi, banii pentru hrana si adapost, putini.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
