Zmeura's Weblog

Personaje preferate din carti

Posted on: Decembrie 17, 2009

Circula o leapsa foarte interesanta cu Top 1o personaje preferate din carti. Eu am luat leapsa de la Cinabru. Problema e ca nu imi vin in minte 10. Pot sa zic cate imi vin? Asa, deci:

Antonio din Orasul si cainii (Mario Vargas Llosa)

Mrs. Dalloway (Virginia Wolf)

Antoine din M-am hotarat sa devin prost (Martin Page)

Jacquemort din Smulgatorul de inimi (Boris Vian)

Don Rigoberto din Elogiu mamei vitrege (Mario Vargas Llosa)

si mai sunt multi al caror nume pur si simplu nu il mai tin minte.

2 răspunsuri to "Personaje preferate din carti"

Poti sa pui si mai multe, si mai putine. Interesanta lista. 2 n-am citit, restul da si sunt personaje memorabile, ai dreptate. Dar poate mai gasesti alte 5 🙂

incerc, incerc. promit

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
