Zmeura's Weblog

Gata cu lamaia

Posted on: Decembrie 9, 2009

Luna asta se implineste 1 an de cand detin permis de conducere, deci trebuie sa renunt la lamaia de incepator care mi-a adus injuraturi din partea „prietenilor” cu care am avut de impartit … soseaua, dar, de ce sa nu recunosc, mi-a adus si intelegere, foarte putina, din partea unora mai indulgenti. Precizez ca cei din ultima parte sunt foarte foarte putini.

Ce am invatat in acest prim an de condus?

Cel mai important lucru e ca trebuie sa fii cu ochii in paispe permanent, oriunde si in orice situatie; ca orice fractiune de secunda conteaza; ca, da, trebuie sa respecti regulile de circulatie si indicatoarele si limitarile de viteza, toate au rostul lor; ca, chiar daca soseaua e libera, nu e cazul sa te culci pe-o ureche si sa faci ce vrei; ca nu e in regula sa schimbi banda de cate ori vrei ca sa-l depasesti pe unul sau pe altul, asta tocmai pentru ca la depasiri se produc multe accidente; ca in Bucuresti tre’ sa ai nervi de otel ca sa conduci; ca, tot in Bucuresti, d-abia daca poti lua piciorul de pe ambreiaj sau frana, ca mergi mai mult intr-a 2-a si a 3-a; ca trebuie sa fii intelegator si cu altii care poate au gresit drumul si semnalizeaza de pe banda 1 pentru banda 3 tocmai din cauza asta, asa ca nu e cazul sa-i injuram chiar pe toti; ca trebuie sa avem mare atentie in curbe, sunt cele mai periculoase; ca, pentru a conduce bine trebuie sa fii relaxat, nu sa fii pe punctul de a smulge volanul de unde e el prins; ca trebuie sa te uiti cand dai cu spatele, intotdeauna.

Slava Domnului, n-am facut niciun accident, insa era sa le fac daca nu le evitam tocmai pentru greselile enumerate mai sus, insa facute de altii. Nu spun ca n-am gresit si eu. Inca imi lipseste curajul de a indrazni mai mult in trafic. Sunt precauta si d-aia imi „iau” claxoane. Inca imi fac rugaciune atunci cand ma urc la volan si ii multumesc lui Dumnezeu ca ajungem cu bine acasa.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
