Zmeura's Weblog

Cum il convingem pe Mos Craciun

Posted on: Decembrie 1, 2009

Mariuca a inceput sa prinda treaba cu Mos Craciun de pe la 2 ani si ceva. De fapt, a prins treaba care o interesa pe ea cel mai mult: cadourile. Dupa ce a implinit 3 ani, am incercat sa-i dau de inteles ca Mosu’ nu vine orisicum, adica daca bati din palme „il vreau pe Sportacus si pe Stefania”, gata Mosu’ ti-i aduce.

Faza cu trebuie sa fii cuminte, sa manaci spanac, oua, ciorba si mai ales legumele din ciorba ca sa vina Mos Craciun, nu mai tine, va zic. Nu mai poti sa-i ameninti asa. Ei nu trebuie sa-l stie de frica si sa faca lucrurile astea cu forta si pentru un scop anume.

I-am propus Mariucai sa-i scriem impreuna o scrisoare lui Mos Craciun si apoi sa mergem la cel mai apropiat oficiu postal sa o expediem, ca sa ajunga la timp. I-m spus ca scriu eu scrisoarea, dar ea sa mi-o dicteze. Si in scrisoare sa trecem toate lucrurile bune pe care le stie si le-a facut ea tot anul, astfel incat sa-l convinga pe Mos sa treaca si pe la ea.

Am inceput scrisoarea cu numele intreg, varsta si adresa, sa stie Mosul unde sta fata: „Maria Tudoroiu, Piata Moghiolos, Poiana Mutelui, etajul 8”, mi-a dictat ea.

„Mos Craciune”, a continuat ea, „anul acesta am invatat sa scriu si sa citesc putin, sa desenez  flori, baloane, cercuri, fetite cu codite, sa pictez portrete, cum ar fi al matusii Catrinel, am invata sa numar in engleza, dar si cateva cuvinte in plus”. (am mai cizelat eu scrisoarea)

In continuarea scrisorii, a mai zis ca a fost cuminte tot anul si ca nu a plans deloc, insa eu i-am zis sa fie sincera cu Mos Craciun, ca altfel nu o sa mai fie prietenul ei. A recunsocut ca a mai plans si ca nu a fost cuminte chiar tot anul. „Dar Mos Craciun stie cand un copil minte si o sa se bucure ca i-ai zis adevarul”, i-am spus eu.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,848 hits
Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
