Zmeura's Weblog

Oan, ciu, fri

Posted on: Noiembrie 29, 2009

Mariuca face din ce in ce mai multe progrese. La gradinita are cateva cursuri suplimentare: engleza, pictura, muzica. Am inscris-o la cat de multe s-a putut. Si ii place.

La cursul de pictura ii place sa contureze portrete, la muzica invata multe cantece si stie putin din gama, iar la engleza … ei bine, aici ii place cel mai mult din cate observ eu. O aud prin casa spunand expresii de genul: sit down, up, down si pe bune stie sa numere pana la zece: oan, ciu, fri, for, faiv, shix, seven, ei, nain, ten. Cam asta e pronuntia ei.

Nu ma incanta foarte mult faptul ca prinde la engleza cat faptul ca a invatat literele neaose, ca le recunoaste imediat. Nu le stie pe toate, la w, z sau j e mai complicat, insa stie sa scrie singura „mama” sau „maria”, ceea ce pentru mine e nemaipomenit. Credit to daddy.

Iata o mostra de la pictura. Portretul matusicai Catrinel. (daca l-ar vedea … ):

Acum, nu stiu ce ne-o rezerva viata, daca Mariuca o sa ia calea artelor sau a stiintelor mai „exacte”, aducatoare de profit. Dupa cum arata in poza de jos, are inclinatie si spre business:

4 răspunsuri to "Oan, ciu, fri"

Bravo Mariuca, tine-o tot asa. Portretul tau e perfect. Poate incerci sa faci si niste omuleti cu tot corpul.

O sa-i zic sa „prelungeasca” desenul

Mi se pare foarte amuzant acest post, mai ales ca am scris si eu unul cu aproape acelasi titlu acum ceva timp :). Mult succes, Mariuca!

Am uitat sa-ti las adresa blogului meu: http://englezalagradi.wordpress.com/
Va astept in vizita:)

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
