Zmeura's Weblog

O chestiune delicata

Posted on: Noiembrie 25, 2009

Blogul asta-i despre muzica, evenimente, cultura, carti, copil, ce vreti voi, mai putin de politica. Postul ce urmeaza e unul mai delicat, intrucat, pana acum n-am mai scris de politica si nu mi-am mai dat pe fata afinitatile.

Dar acum tre’ s-o spun. Luati-l ca pe-un manifest politic, daca vreti, da’ nu ma injurati. Cu siguranta voi primi comentarii mai putin placute. Asta e.

Zic scurt si la obiect. Nu mai vreau sa traiesc in Romania, daca iese Geoana. Daca iese Geoana, nu el o sa fie adevaratul presedinte, ci Iliescu. Geoana e doar o marioneta in mainile celuilalt si  stim cum a mai fost cu PSD la putere.

Nu spun ca sunt fan Basescu. Nu sunt de acord cu multe decizii pe care le-a luat, dar nu el e raul cel mai mare. Stiu, e arogant, ia decizii pripite, e razbunator. Cu toate astea, el e varianta mai buna. Am un presentiment. Cu Geoana o sa fie si mai rau.

4 răspunsuri to "O chestiune delicata"

te inteleg perfect si sunt oripiltata la gandul ca ar putea iesi pres.:(( ce sa facem?

pai in primul rand sa mergem la vot. si sa-i determinam pe fanii antonescu sa nu-l voteze pe geoana.

si sa scriem pe blog. sa facem un manifest. putem sa ne gandim si la alte variante

Tocmai am citit pe hotnews de alianta PSD+PNL si mi se pare incredibil…..
Nu cred ca se schimba multe cu un vot in plus din diaspora dar poate ajung sa votez in turul doi!!!!!! N-o fi Basescu cea mai buna alegerea dar e raul cel mai mic. Si eu vad in spatele lui Geoana niste umbre macabre.

super Ceska. e important votul de oriunde ar fi el.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
