Zmeura's Weblog

Am rupt cartelele

Posted on: Noiembrie 19, 2009

Ionut a avut initiativa protestului de aseara de la Fantani (Universitate), unde o mana de oameni, in jur de 30,  ne-am adunat sa aratam, pasnic si civilizat, ca nu suntem de acord cu greva de la metrou. Mi-a placut foarte tare si indemnul Simonei Tache.

Eu recunosc ca nu merg cu metroul, insa greva m-a afectat, intr-un fel, si pe mine: aglomeratie multa in autobuze/tramvaie etc.

Asa ca eu, tati si alti cativa oameni adunati de prin blogosfera, twitter, facebook sau pur si simplu prin word of mouth, ne-am dus sa rupem cartelele.
Cum s-a vazut, ce s-a comentat, vedeti la Pescarusu , Libertatea si Capital deocamdata.

6 răspunsuri to "Am rupt cartelele"

domnul ion rădoi vă va mulţumi. de precizat că domnia sa este liderul sindicatului metrorex, parlamentar psd, iar şeful lui direct pe linie de partid este marian vanghelie.
înainte să faceţi flashmob-uri şi alte proteste spontane, măcar să vă gîndiţi bine înainte.
un motiv cu mai mulţi sorţi de izbîndă este ăsta.
http://vanturalume.ro/?p=129
nu uitaţi:
bicicleta nu este membru de sindicat!
bicicleta nu are carnet de partid.

Aşa, aşa… 🙂 Rădoi o să se pună-n fund să plângă din cauza voastră, iar Berceanu va dormi mai liniştit cu aşa suporteri. :)) Măcar aţi strâns după voi, sau aţi lăsat mizerie cum lasă alţii, de meserie protestatari?

A fost o manifestare eco.

Ionut, am specificat ca a fost o manifestare pasnica si civilizata. hartiile au fost rupte in punga. mai mult de atat ce vrei?

Ho, nu te ambala aşa, nu văzusem pozele de la Pescăruşu când am comentat, şi tu nu menţionaseşi nimic de coşul de gunoi. 🙂

Bine, atunci. te-ai convins, acum, ca am fost altfel de protestatari.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,656 hits
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
