Zmeura's Weblog

De pe aeroport

Posted on: Noiembrie 10, 2009

N-am avut de-a face cu avioanele prea mult la viata mea de pana acum. In afara de vacantele la Viena si Croatia, nu am pus piciorul pe aeroport. Experientele mele cu aeroporturile sunt dintre cele mai hazlii.

Aseara m-am dus sa-l iau pe tati care tocmai se intorsese de la Londra.

Ca de obicei, cand nu cunosc bine un loc, plec de foooarte devreme. Avionul ajungea la 19.45, i-ar eu m-am invoit de la job si am plecat pe la 17.45. Cu masina, din Romana spre Otopeni. De unde era sa stiu ca drumul e liber? Asa ca am ajuns intr-o ora. Ce sa fac eu acolo atata timp?

Prima data am vazut partea buna. Am timp sa gasesc sosiri internationale, pe care nu le gaseam nici in ruptul capului. M-am plimbat in sus si-n jos pana am gasit sosiri internationale. Foarte repede. Inspectez eu lista de sosiri, mu uit la reclame. Tot era devreme. M-am dus in Billa sa iau de mancare. Cine ar mai fi stat la ora 9 seara sa mai gateasca? Iau de mancare. Plec. Tot devreme. Ma asez, ma uit la cei care vin si pleaca, le fac tot felul de scenarii in minte.

Vine timpul. Avionul lui tati e anuntat ca a aterizat. Si stau si stau si nu mai apare tati. Dar, in timpul asta am gasit o sursa de distractie. Pe cei care venisera cu pancarde pe care era scris numele celor pe care ii asteptau. Nu, stati asa, lucrul asta e cat se poate de normal. Numai ca, pe langa cei imprasitiati pe ici colo, era o gasca de soferi, toti imbracati in negru etc care stateau alinitati si fiecare cu pancarde d-astea in mana. Si eu iarasi am facut scenarii: „Astia se cunosc, vin tot timpul la aeroport. Dar daca cei asteptati trec pe langa ei si nu-si vad numele. Ce se intampla? Daca soferul se intoarce si-i spune sefului ca nu l-a gasit pe Mr Gordon Mak (era aseara o placuta cu numele asta)?”. M-am trezit din reverie cand l-am vazut, in sfarsit, pe tati.

Mi-a adus o traista frumoasa de la Tate, iar Mariucai carti cu Mickey Mouse care aveau si abtibilde. Multe abtibilde, pe care Mariuca, la 10 seara vroia sa le intinda, pe toate, pe frigider. Oh, dear!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
