Zmeura's Weblog

Cum ne-am facut de cap fara tati

Posted on: Noiembrie 9, 2009

Tati al nostru a fost plecat in weekend la nasii nostri de cununie care stau in Leeds si care si-au botezat copilul. Partea ramasa acasa (eu si cu Mariuca) ii pupa de la mare departare.

Restul ramas pe plaiurile mioritice nu a stat deloc. Mama & fiica au inceput de sambata, usor, cu un mic teatru de papusi la MTR, apoi dupa somnul de dupa amiaza, pe care nu l-a ratat niciuna, au facut o excursie spre Pantelimon, la prietenii Luca si Ioan. Zic excursie pentru ca sa pleci sambata seara din Drumul Taberei spre Pantelimon, nu-i lucru usor. Dar, am ajuns.

Si am mai plecat la 10 seara, cu multe tipete si plansete ale Mariucai dupa Luca si Ioan si cu tatuaje pe mana. Ne-am distrat si eu si ea. Am continuat duminica, dupa ce ne-am impartasit si am ascultat putin din slujba de la Stavropoleos, cu un suc si o crema de broccoli pe Smardan si o tura de shopping sa-i cautam lui tati un cadou care lipseste insa, pentru ca … n-am gasit nimic.

A fost frumos, insa tot mai bine-i in trei.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,656 hits
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
