Zmeura's Weblog

Lotul 3033

Posted on: Noiembrie 6, 2009

Aflu o stire nasoala despre o solutie nazala pe care i-am cumparat-o Mariucai si cu doua zile inainte i-am si administrat-o. E vorba de Nazomer si se pare ca lotul cu numarul 3033 a fost contaminat cu un dezinfectant.

Acum, eu aflu de nenorocirea asta la o zi dupa ce s-a dat stirea, dupa ce ii dadusem copilului cu Nazomer sa-i desfund nasul. M-am dus disperata aseara sa citesc din ce lot e solutia cumparata de mine. E din seria 3039. Nu stiu daca sa zic ca am scapat sau nu, ideea este ca am fost foarte aproape. Din fericire, Mariuca nu are nimic, dar oricum am aruncat chestia.

Daca aveti Nazomer luat recent si pe cutie e tiparita seria 3033, aruncati-l!

Aici e stirea.

2 răspunsuri to "Lotul 3033"

Am vazut si eu stirea si primul gand a fost sa verific cele 2 tuburi de Nazomer pe care le aveam in sertar. Niciunul nu era din lotul cu pricina, din fericire. Si eu le-am aruncat. Asa, ca revolta!

aseara am fost la helpnet si am intrebat daca s-a rezolvat problema. mi-au zis ca nu stiu nimic de stirea asta si ca daca ar fi fost probleme i-ar fi anuntat si pe ei.

acum nu stiu ce sa mai cred, probabil doamna respectiva s-a facut ca nu stie.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
