Zmeura's Weblog

Traian, Crin si Mircea

Posted on: Noiembrie 5, 2009

Mai degraba ii recunoasteti dupa numele de familie: Basescu, Antonescu si Geoana. Dintre cei trei, unul va fi urmatorul presedinte al Romaniei, iar eu inca nu stiu si, de fapt, nu vreau sa-mi pun stampila pe niciunul.

Si acum vine celebra intrebare „Eu cu cine votez?”, numai ca eu nu sunt in stare de ebrietate, ci sunt cat se poate de constienta. In stanga si-n dreapta aud incontinuu „Nu mai vota cu nenorocitul ala, voteaza-l p-asta etc.”

Problema cea mare este ca am un drept dat de stat si in acelasi timp moral, care imi permite sa aleg pe cine consider eu ca e mai potrivit. Insa cred ca nimeni nu este.

Avem parte de scandaluri sexuale in biserici, oamenii cei buni si alesi se duc la Domnul (parintele Paraian), criza e cum e, tensiunile cresc pe zi ce trece si nimeni nu e in stare sa gestioneze nimic.

Inainte, oarecum puteam sa fac anumite previziuni, sa fac niste planuri. Acum, nu stiu ce ma asteapta a doua zi.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,857 hits
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
