Zmeura's Weblog

Mos Caciun

Posted on: Octombrie 17, 2009

Intr-o seara stau de vorba cu Mariuca despre Mos Craciun. In pat, la culcare, am inceput eu sa-i zic ca mai sunt cam 2 luni pana vine. Cam de la 3 ani a inceput ea sa inteleaga care-i faza cu Mosul, iar faza principala, e, evident, primitul de cadouri. Cum sa nu retina asa ceva?!

Deci, eu ii spuneam ce si cum despre acest Mos Craciun, accentuand ideea ca „tre sa fii cuminte ca sa vina”.

In fine, discutia s-a desfasurat in felul urmator: eu ii spuneam, iar ea, la fiecare fraza, ma intreba de ce.
Eu: Mos Craciun vine de departe. Din tarile nordice.
Ea: De ce?
Eu: Mos Craciun vine numai iarna?
Ea: De ce?
Eu: Mos Craciun vine numai noaptea?
Ea: De ce?
Eu: Mos Craciun vine cu trasura, printre nori?
Ea: De ce?
Eu: Mos Craciun vine la toti copiii?
Ea: De ce?
Eu: Mos Craciun are un costum rosu cu alb si curea la cojoc?
Ea: De ce?
Eu (in gandul meu): sa nu-i cada nadragii.

Si asa Mariuca a capatat cateva raspunsuri despre „mos caciun”, raspunsuri pe care le spune mai departe celor cu care se intalneste. Tuturor le spune cine e si ce face Mos Craciun. Se gasesc destui care s-o asculte cu drag.

1 Response to "Mos Caciun"

hi hi hi… vremea DE CE-urilor…

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,068 hits
Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
