Zmeura's Weblog

Where to?

Posted on: Septembrie 25, 2009

De ceva vreme ma gandesc sa ii dau blogului o singura directie. Sa-i gasesc o nisa. De cand l-am inceput, am scris despre tot ce mi-a trecut prin minte si tot ce mi-a placut: muzica, filme, evenimente, carti, copil, vacante.

Mult timp am scris despre muzica. Am avut o perioada cand povesteam despre filme. Apoi a urmat perioada cartilor. Intercalate au fost posturile despre evenimente, eu, Mariuca. Scriu in continuare despre fiecare in parte si mi se pare ca blogul arata ca un ghiveci cu de toate. La un moment dat, vroiam sa-l fac de evenimente, dar au aparut altele care deja s-au pozitionat ca atare si au un succes destul de mare. La fel ca cele de muzica sau de carti. Sunt cateva bloguri de carti foarte bune. Din cand in cand, scriu despre ispravile Mariucai, insa nu se poate spune ca e un blog de mama, desi povestesc experientele cu ea cu multa placere, doar ca nu o fac in mod constant.

Uitandu-ma la trafic, vad ce cauta oamenii la mine pe blog: carti sau calatorii. As fi scris si despre calatorii, insa nu pot spune ca am fost in multe locuri. Atunci cand merg intr-un loc notabil, scriu si despre el, insa asta nu se intampla in mod regulat.
Observand linkurile externe de pe care imi vine trafic, sunt multe legate de carti (fie de pe forumuri sau bloguri de carti), fie de calatorii (site-uri sau bloguri de calatorii/vacante)

Asa ca nu stiu ce sa-i fac domnului blog, in ce directie sa ma concentrez. Stiu sigur ca ispravile si progresele Mariucai isi vor gasi un locsor special.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
