Zmeura's Weblog

De ascultat

Posted on: Septembrie 20, 2009

De obicei, in masina, Mariuca vrea sa asculte radio guerrilla. Am incercat sa mai schimbam posturile, insa ne pune sa dam pe „ghelila”. I-am propus Itsy Bitsy mai demult, a ascultat ceva, insa a dat ea inapoi pe postul amintit.

Ieri mi-a cerut ea Itsy Bitsy si am pus. Sambata dupa amiaza au pus o muzica foarte faina. Nu neaparat cantece pentru copii, ci, sa zicem, cu anumite conotatii, care se potrivesc si copiilor si parintilor.

Si, desi imi place Tudor Gheorghe foarte tare, nu stiam un cantec superb si emotionant, pe care l-am descoperit tocmai pe Itsy Bitsy.

Mama coace paine, pe versuri de Grigore Vieru.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
