Zmeura's Weblog

De ce n-am dat eu la Arte?

Posted on: Septembrie 12, 2009

Cand a fost sa dau la facultate, mama m-a lasat pe mine sa decid. A fost prima data in viata cand m-a lasat pe mine sa aleg ce imi place. Si am ales Comunicarea, crezand ca asta ma reprezinta.

Numai ca de la un timp, de cativa ani incoace, oricum cu mult dupa terminarea facultatii, mi-am dat seama ca nu-s facuta sa lucrez pentru corporatii, multinationale sau trusturi de presa. Ca mi se potriveste un job care sa-mi puna imaginatia si creativitatea la bataie. Probabil ca din cauza asta m-am axat mai mult pe copywriting in joburile ulterioare. N-am ignorat partea de PR, insa nici pe departe nu ma incadrez in imaginea pe care si-au facut-o unii despre femeile din PR. Sa zicem ca intotdeauna am fost mai atipica si nu mi-a placut sa ies in evidenta.

Problema, pana la urma, nici eu nu stiu care e, numai ca multi oameni pe care ii intalnesc sau vechi cunostine care nu stiu exact cu ce ma ocup, ma intreaba daca am facut Artele, daca pictez, creez etc. Ma blochez si ii intreb „Ce va face sa credeti asta?”. Absolut toti imi spun ca aduc a artista, a om care tine pensula in mana sau care creaza diverse lucruri cu mana sau care canta.

Sora mea geamana, care e total diferita de mine si fizic si psihic (daca va arat o poza cu amandoua nu o sa va vina sa credeti ca suntem gemene), mi-a spus mai demult, vrand si eu sa vad daca ma incadrez in categoria „pitipoanca din PR”, un foarte clar „nuuuuuuu”, adaugand ca daca n-ar fi avut vreo legatura cu mine, ar fi crezut ca sunt „vreo pictorita, scriitoare ceva”.

Acum, intre PR si arte e totusi o mare diferenta, insa asocierea cu artele nu ma deranjeaza nicidecum, intotdeauna am avut asta in suflet. Mi-au placut mereu muzica, sculptura, pictura si, in plus, proiectele sociale.

Nu stiu daca ar fi fost ceva de capul meu, insa stiu ca e un lucru pe care nu as vrea sa ajung sa regret ca nu l-am facut.

You may say I’m a dreamer, but I’m not the only one …

7 răspunsuri to "De ce n-am dat eu la Arte?"

Niciodata nu e prea tarziu. Unii au facut Istoria, din respect pentru o profesoara, apoi Psihologie, pentru a-si ajuta copilul, iar ultima cu siguranta va fi cea de Arte, ca hobby.

Te citesc de mult cu placere si iata ca descopar acum inca unul din lucrurile pe care le avem in comun :-)).

Si da, copywriter e un soi de artist, after all, spuse in cor o familie de creativi… :D.

Altheate, cred ca tu stii cel mai bine cum e cu Artele. poate o sa-mi spui o data face to face

Zu, sa-mi spui cum e sa fiti cu totii creativi. cine stie, poate si bebe are ceva veleitati

Si mie mi-ai lasat impresia ca ai avea multe in comun cu pictura sau in orice caz o latura artistica…asa ca de ce nu iti dai o sansa? Macar ca hobby si tot e ceva.

In alta ordine de idei uite asta e id-ul meu de mess georgiana.apostolescu hai sa facem schimb de poze ca am cateva cu tine si cu Mariuca ta!

😀 ca bine zici: parintii lui bebe au fost colegi de grupa la arte, asa ca el ar trebui sa iasa maaaare geniu creativ (:D)… Dar cum socoteala de acasa nu merge mereu… daca il va interesa domeniul real ne-a cam ras, caci noi si fizica atomica, vai de noi… :-))

si la noi cam aceeasi problema e. din doi comunicatori, oare ce-o sa iasa? 🙂

apoi, am mai descoperit ceva in comun, sunt 30-40% unguroaica, dupa mama.

:D… iar prietena mea foarte buna (si colega mea de banca din liceu) era fan Queen :-)).

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
