Zmeura's Weblog

Places and me

Posted on: august 28, 2009

Nu-mi place Bucurestiul chiar daca m-am nascut si traiesc aici. Insa nu il urasc. Din toata aglomeratia si praful de aici, prin diferite colturi ascunse sau chiar la vedere, sunt locuri frumoase la care, cel putin eu ma intorc cu drag si care m-au facut sa le devin fidela.

Pe Motoare cred ca o sa ma duc si la 50 de ani. Mereu mi-am gasit locul printre oameni simpli, trendinezi, cool wanna-be’s. Vad oameni pe care ii vedeam si acum cativa ani. Unii raman, altii cauta alt loc in care li se pare ca e bine sa fie vazuti.

La MTR, la fel. Cred ca am bifat toate targurile care se fac acolo si ne ducem foarte des si la terasa Clubului. Mariuca alearga pe pajistea din jurul bisericii, mereu gaseste copii si ne-am facut si prieteni.

In Green Hours ascult cel mai fain jazz, dar mergem si cand nu sunt concerte. Tot asa, cu Mariuca dupa noi, care alearga dupa Otto.

Carturesti e libraria de la care cumpar carti atunci cand nu cumpara tati. Gradina Verona, nou-deschisa, in spatele Carturestilor, e foarte faina. Sper sa dainuie in timp.

De cateva luni am descoperit Verde Cafe. Loc bun si pentru cei cu copii. Mariuca a testat deja hamacul, leaganul si bicicleta rosie. Ne ducem acolo din nou, in weekend.

In Lucky 13 nu am fost de multe ori, dar si acolo e foarte fain. Tot in zona centrului vechi, locuri placute sunt si Charme, restaurantele Terasa Doamnei, Crama Domneasca sau Austria Cafe. Iar cand avem chef de cluburi mai mergem tot prin zona, in Spice Club sau El Grande Commandante.

Unele mi-au ramas dragi, chiar daca nu prea mai merg pe acolo. Desi s-a inchis, The Jack o sa ramana intr-un colt. Acolo m-a dus tati de multe ori in zilele noastre de inceput si nu numai. Tot pe la inceputuri ma ducea pe la La 80 sau in Green Man unde jucam darts cu expatii. In ultimul nu mai mergem.

La Stavropoleos, la biserica, eu merg de vreo 5 ani, tati de vreo 10. In Bucuresti, la alta biserica nu mergem. In La Scena mergem de cate ori avem ocazia. Acolo ne-am facut si nunta. Va ramane un loc special pentru noi. Imi pare rau ca nu am mai fost pe terasa de la MNAC, unde ne asezam dupa ce vizitam cate o expozitie cu tot cu caruciorul dupa noi.

Vama Veche, cu toti ciudatii, cei care vin dintotdeauna sau altii noi, e locul pentru care m-as sui oricand in masina si spre care m-as duce indiferent de anotimp. Stiu, nu e din Bucuresti.

2 răspunsuri to "Places and me"

eu iubesc bucurestiul cu toate partile lui proaste 🙂
orice as face ..e orasul meu si aici vreau sa traiesc toata viata 😛

Buna si bine ai venit. eu nu pot sa zic ca as vrea sa traiesc toata viata aici, dar macar cat stau, sa ma duc acolo unde ma simt bine.

Lasă un comentariu

Blog Stats

  • 103.623 hits
august 2009
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31