Zmeura's Weblog

Cum fu la Madonna

Posted on: August 27, 2009

Am trait, deci, sa o vad si pe Madonna. Nu sunt fan al ei, insa e, pana la urma, un icon al muzicii si din punctul asta de vedere, da, merita vazuta.

Dupa concert nu am ramas cu acel „wow” cu care vroiam sa plec de acolo, asa cum am plecat de la Rolling Stones, insa concertul a fost bun. Mai bine zis, spectacolul, pentru ca a pus accent mai mult pe forma si conceptul lui, decat pe muzica.

Ce sa zic, Madonna e intr-o forma exceptionala, desi corpul ei se vede ca e imbatranit. A dansat mult, pe o coregrafie foarte tare, a facut si multe pauze acoperite cu mici secvente din videoclipurile ei, a cantat tiganeste si ne-a indemnat sa nu mai discriminam tiganii. La punctul asta mai bine tacea.

Surpriza mare a fost finalul. Nu a facut bis. Nu stiu daca s-ar fi intors daca oamenii ii cereau acel bis, insa tocmai oamenii au fost cei care nu i-au cerut.

Despre noi ce sa zic. Eu, evident am dansat, cu o mica parte din colegii si prietenii care au venit. Tati doar a batut din palme. Am mers mult pe jos spre casa si la dus am dat jos o tona de praf.

Impresie generala: ok.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
