Zmeura's Weblog

Zmeura de 2 ani

Posted on: August 25, 2009

Se pare ca luna asta am implinit 2 ani de blogging. Nu stiu cand a trecut atata timp si atat de repede. La fel cum nu-mi dau seama cand Mariuca a facut aproape 4 ani.

Deci, in cateva cuvinte, ca nu vreau s-o lungesc. Au fost ani ok, a fost o experienta care trebuia incercata si de mine, ca tot imi plac provocarile. Am scris despre tot ce am vrut si mi-a trecut prin minte: carti, calatorii, muzica, Mariuca, my hopes&dreams, concerte etc. Mi-am dezvaluit o parte din depresii cu un anumit risc, chiar daca acela ca oamenii sa se sperie putin de mine.

Am simtit de multe ori ca e timpul sa inchid blogul, ca e suficient cat am spus. Si de multe ori l-am abandonat, cu gandul sa-l inchid, dar mereu simteam ca mai am ceva de spus. Probabil ca imi placea sa imparatsesc cu cei ce ma citesc, mai ales lucrurile frumoase care mi se intampla. N-am renuntat la ideea de a-l inchide. Acum ma bate gandul si mai tare.

Blogul a avut o evolutie constanta, n-am cautat sa ajung printre A-list bloggers si nici sa creez controverse ca sa atrag trafic. La fel cum nu-mi place sa pun multe poze pe blog.

Inca nu stiu care va fi raspunsul. La firea mea nehotarata, va mai dura. Pana una-alta, voi mai scrie despre tot ce ma incanta si ma deprima si cine are timp sa citeasca randurile unui om ciudat si dificil, e binevenit.

7 răspunsuri to "Zmeura de 2 ani"

La multi ani, dear. Nu-l inchide, pentru ca al tau e chiar frumos. Si nu sunt singurul care il citeste cu mare placere si drag.

Toate cele bune si acasa si sper sa te mai vizitez mult timp de acum incolo.

Un scurt metraj facut din secvente interesante, un puzzle gigant neterminat inca, asa vad eu blogul cu adevarat personal. Si nu trebuie facut sau terminat la timp, e o cazional, e relaxant, e ca o vizita la psiholog, numai ca psihologul asta esti tu.
Merita contiuat, ce zici?

Va multumesc, dragii mei. ca ma cititi, ca va place

Felicitari. Si eu te citesc cu placere :-)…

Pana la urma, datorita lui ne-am cunoscut…sa nu cumva sa il inchizi! Eu iti doresc la cati mai multi ani de blogging

la multi ani! dar mai ales sa-ti traiasca Mariuca!
si sa scrii cand simti tu ca ai vrea sa scrii ceva

Multumesc si tie, white noise

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
