Zmeura's Weblog

Putin din ce imi place mie

Posted on: August 10, 2009

Raluca imi trimite o leapsa care ma face sa-mi aduc aminte de mine, de cine sunt si ce-mi place in viata asta. Lista s-ar intinde la, poate, 1000 de lucruri, dar eu le enumar pe cele mai putinee, dar mai importante.

Imi place:
sa ma uit pe geam cand ploua
sa stau sub apa fierbinte de la dus
sa beau coca-cola si cappuccino
sa merg cu masina
sa merg la concerte
sa petrec timpul in gradinile de vara
sa ma balacesc in apa marii

sa o privesc pe Mariuca in timp ce doarme
sa ma joc cu ea
sa ma pupe
sa fim toti trei

Ok, hai s-o dau mai departe si eu, la Costina, Oana, Anca, Altheate , Dark Jade si cine o mai vrea.

1 Response to "Putin din ce imi place mie"

hehe…trimite-o mai departe, sa nu moara!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,656 hits
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
