Zmeura's Weblog

Am o furnica in casa

Posted on: August 6, 2009

Da, am o furnicuta in casa si aceea e Mariuca. Exceptand crizele de personalitate, despre care tot citind si vazand si la alti copii, mi-am dat seama ca sunt specifice varstei, fata mea este foarte harnica, organizata si curata.

Am invatat-o astfel incat acum, face singura multe lucruri de om mare.

Cand intra in casa se duce la baie si se spala pe maini.
Se duce singura la baie cand vrea sa faca pipi etc., isi ia olita, isi da jos chilotii si face. Cand e gata, ma striga sa vin si sa o spal.
Dupa ce manaca, isi duce singura castronul la bucatarie, direct in chiuveta. Da drumul la apa si imi spune ca spala vasele. Reuseste sa-si spele singura doar lingurita.
Daca da manacare pe masa, imi spune sa-i aduc carpa sa stearga.
Cand o pregatesc pentru mers afara, isi duce hainele de casa in camera si si le pune in patul ei.
Isi pune lucrurile murdare la spalat.

Da, am o fata vrednica si sunt mandra de ea.
P1070184

2 răspunsuri to "Am o furnica in casa"

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
