Zmeura's Weblog

Mai mult de 2 in 1

Posted on: Iulie 19, 2009

Nu, nu-i vreo promotie, ci descoperiri recente de-ale mele:

  • am descoperit un blog de kendo. nu sunt practicanta, nu cred ca o sa fiu prea curand, insa blogul este interesant. via TheBride care isi aduce si ea contributia
  • imi place sectiunea video de pe zf.ro. via orlando
  • citesc doua carti in paralel; da, stiu ca n-am mai facut demult recenzii, insa cartile sunt la stadiu de citire: Numele meu fie Gantenbein (Max Frisch) si, de maine, Cum sa devii un Nimeni (Iulian Comanescu)
  • si una din casa: tati ne-a luat pepene, care n-a avut loc in frigider. ghici unde l-a pus? in congelatooor.
  • tot din casa: Mariuca vrea la „paja”, in costum de baie. apoi, in fiecare zi o pomeneste pe Madonna: „Mami, cand vine Madonna; mami, vreau si eu sa ma duci la Madonna”. deci, fie ploaia, fie soare, tre’ sa ne pregatim toti 3 pentru 26 august

that’s all for now

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
