Zmeura's Weblog

Iarta-ma, Veronica

Posted on: Iulie 19, 2009

Draga Veronica,

Ai fost o parte importanta a copilariei mele. Mereu ma uitam cu drag la tine atunci cand apareai la TV. Ma rog, am aparut si eu la TV, dar n-am fost asa populara precum ai fost tu.

Iti scriu pentru ca am ajuns la un impas legat de sentimentele mele fata de tine. Cum iti spuneam, mi-ai fost foarte draga cand eram mica, dar acum totul s-a cam sfarsit. Pentru ca te vad in reluare over and over again. Si nu mai pot.

I-am apreciat pe cei de la Jurnalul pentru initiativa si evident ca tati nu a pierdut ocazia si a cumparat DVD-ul cu pricina. Un lucru foarte bun dealtfel, insa am uitat, ce-i drept, cum a fost cu Disney.

Uite, ca sa nu crezi ca am ceva cu tine, sa stii ca si cu Disney s-a intamplat cam la fel. Am luat prima data Pisicile aristocrate, atunci cand au aparut dublate, si am fost in extaz, atat pentru mine cat si pentru bebe. Am si scris despre acel DVD, evident, cu mult patos, insa vazand ca Mariuca il cere in fiecare zi, dimineata si seara, am inceput sa le urasc si pe bietele pisici, desi ele n-au nicio vina.

Asa se intampla si cu tine acum. Deci, it’s not you, it’s me, you are wonderful, but …

Daca vrei sa stii, eu nu mai stiu nici ce e aia stire la TV. Bine, nu-i mare pierdere, la cum se fac stirile noastre in ziua de azi si oricum prefer sa le citesc pe net, dar mai vreau si eu sa vad un film si cand apuc sa-l vad, dupa 12 noaptea, adorm. ADORM. Nu-i drept.

Poate ma salveaza cei de la Jurnalul cu Maria Mirabela sau Capra cu trei iezi. Pe Fram, ursul polar nu-l vreau, e prea trist.

Deci tu esti foarte in regula si chiar si Motanul Danila. Sa stii ca si acum ii stiu cantecul.

Am epuizat Disney-ul cu tot cu reluari, numai ca atunci cand i se pune pata lu’ Mariuca pe ceva, cu greu ii trece obsesia. Ea te iubeste. Foarte mult. Si iti multumesc ca sta asa de linistita cand te urmareste. Mai pot sa fac si eu o mancare, sa bag linistita o masina de spalat.

Nu fii suparata, filmul e foarte frumos, dar m-am saturat de tine. No offence.

Cu drag,

cineva care te stie de vreo 20 de ani

7 răspunsuri to "Iarta-ma, Veronica"

excelent:))
Pot sa te preiau la Mafia Mamicilor Movie Data Base?

PS: ti le dau eu pe maria si pe mirabela:D Dar prin septembrie asa, cand o sa auzi sus stele mari! o sa ti se faca rau instant.

Ada, sigur ca da.

merci mult. poate o sa le avem pana in septembrie, dar e un motiv bun sa ne vedem.

Si eu stau in drumul taberei:D

Stiu. Nu mai tii minte cand am comentat la postul tau despre Coldplay, sambata dimineata?

Te intrebasem daca stai la Poiana Muntelui, ca era coincidenta prea mare: in aceeasi zona, aceeasi ora, aceeasi muzica. se pare ca stam pe aceeasi strada.

Paaaai! siiii? ne vedem?

[…] Multumesc Hello Kitty, cu asta, ai scapat de ceea ce a patit Veronica. […]

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
