Zmeura's Weblog

Presarate

Posted on: Iulie 8, 2009

Mariuca e la Valeni si mi-e dor de ea. Vorbim la telefon de tri ori pe zi si de fiecare data ma intreaba pe mine si pe tati: „Vii acum?”, „Unde e taticul meu?”, „Vii cu masina?” etc.

Nu inteleg de ce de 2-3 saptamani in Bucuresti e cald rau ziua, iar seara ploua de rupe. In plus, de fiecare data ma stropeste bine de tot, da’ nici gand sa iau umbrela cu mine.

M-am uitat aseara la ceremonia de omagiere a lui Michael. Da, omul merita tot efortul ala si poate ca e prea putin inca, insa nu inteleg de ce nu au venit mai mult vedete, de ce nu a venit Diana Ross, Liz Taylor? Si de ce toti purtau ochelari de soare la ochi? Nu e nicio rusine sa plangi dupa un om drag. Si de ce i-au expus sicriul?

N-am ajuns la Franz Ferdinand, la Bestefest, dar tati a zis ca a fost foarte bine.

In fine, mai e putin pana la vacanta din Croatia. D-abia astept. Ma ingrozeste gandul bagajelor, atata doar.

Sunt in cautarea cuvintelor perfecte. Exista?

2 răspunsuri to "Presarate"

Uite ce declara Ross pentru CNN:

„Ross, a long-time friend that Jackson named as alternate guardian to his children in his will, explained in her letter why she was not there:

„I am trying to find closure. I want you to know that even though I am not there at the Staples Center, I am there in my heart. I have decided to pause and be silent. This feels right for me. Michael was a personal love of mine, a treasured part of my world, part of the fabric of my life in a way that I can’t seem to find words to express.”

She then added: „Michael wanted me to be there for his children, and I will be there if they ever need me”.

Onesta, nu ca toti maimutoii aia..

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
