Zmeura's Weblog

Ziua 0

Posted on: Iulie 2, 2009

Adica, ziua 0 de la B’estfest, unde am fost aseara si unde ne-a prins ploaia aia de nu se mai oprea. N-am luat umbrela cu noi, n-am luat pelerina, am venit ca niste floricele cu gandul ca vremea va tine cu noi.

Totusi, a fost o experienta foarte faina, chiar daca la inceput de ploaie am inceput sa ma crizez putin. Nu de alta, dar nu vroiam sa plec acasa, asa cum au facut altii, fara sa vad the Killers.

Asa se face ca ne-am udat putin mai mult, am intrat in cort si ne-am insirat pe scena de acolo. Noi, gasca de la mare plus ce am mai pescuit pe acolo. So, a fost fun fun fun.

Am asteptat concertul cu sufletul la gura si cu apa in sandale/tenisi si am dansat in ploaie cum demult, din vremuri in care varsta mea avea prefixul 1, nu am mai facut-o. Si a fost extraordinar.

A fost fain si la Patrice, omul a facut atmosfera, dar am fugit ca a venit ploaia. Pe White Lies d-abia daca i-am auzit. Si Snails au cantat ok.

Vin si cu poze ceva mai incolo.

LE: o poza

P1060811

altele, aici.

1 Response to "Ziua 0"

aveti o leapsa de la mine 🙂

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,848 hits
Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
