Zmeura's Weblog

Adevaratii „copywriteri”

Posted on: Iulie 1, 2009

Citesc o stire in Adevarul de azi cum ca de pe litoral vor fi “izgoniti” vanzatorii ambulanti, aceia care vand gogosi, pufuleti, namol, porumb, banane etc.

Sincer, mie imi pare rau. Asta imi aduc aminte de cand eram mica si mergeam cu ai mei la mare si nu neaparat ca imi placeau oamenii astia care vindeau tot soiul de lucruri, insa ma amuzau foarte mult. Mi se pareau a fi o pata de culoare, desi erau destule pete de culoare pe litoral.

Dar imi placeau poeziile/textele lor prin care incercau sa-si vanda produsele. Adevarati marketieri, ce mai.
Eu una mi-aduc aminte de „Pufuletii de Baia Mare fac parul cret pe picioare” si ceva cu piatra ponce sau cu banane, dar chiar nu mai stiu exact.

Daca va vin voua in minte celebrele sloganuri/texte de atragere de clienti pe litoral, be my guest.

1 Response to "Adevaratii „copywriteri”"

Poftiti la canapele, ieftine si rele 🙂

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
