Zmeura's Weblog

The man in the mirror

Posted on: Iunie 26, 2009

Michael Jackson s-a stins. Google-ul furnizeaza deja zeci de articole pe tema asta, pe langa care se va adauga si al meu.

Postul meu nu se vrea o stire, ci doar o consemnare ce exprima un mare regret pentru un artist care adauga o pagina in istoria muzicii.

Pacat de concertele ce urmau sa vina, pacat de fanii lui, pacat de el.

3 răspunsuri to "The man in the mirror"

😦 Nu pot decat sa fiu trista azi. 😦 Asa m-am trezit, asa o sa ma culc si asa o sa ma simt de fiecare data cand o sa mai ascult o melodie de-a lui.

Cu toate astea, e nemuritor.

Nemuritor, asa cum vor ramane toti oamenii de valoare.

L-am iubit pe Michael din tot sufletul si cu sinceritatea unei pustoaice, si acum, ca femeie implinita cu bebe mic, am urmarit o noapte si o zi melodiile lui. Am fost incantata ca si Dani a placut muzica lui si am dansat impreuna (cat ne-am priceput si noi).
Odihneste-te in pace Michael! Sper ca Bunul Dumnezeu te primeste cu bunatatea de care nu ai avut parte pe acest pamant.
La revedere Michael!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
