Zmeura's Weblog

De-ai mei, de-ai nostri

Posted on: Iunie 24, 2009

Recunosc faptul ca am ocolit de ceva vreme literatura romaneasca. Si imi pare rau si nu e cazul sa spun cati scriitori valorosi avem. Motivul meu personal a fost sa asimilez cat mai multa literatura straina.

Din cand in cand, cand am timp sa navighez mai mult pe internet, ma opresc si la siteurile si blogurile culturale care imi plac foarte mult. Si mai ales la librarii. Preferate imi sunt Tamada, Pravalia Predania, carturesti.

Am deviat putin de la subiect. Vroiam sa spun ca pe tamada.ro am descoperit un interviu cu un fost profesor de-ai mei, de jurnalism si totodata scriitor de valoare, Constantin Stan. Daca ar fi fost dupa dansul, as fi facut cariera in jurnalism, insa am preferat comunicarea.

N-am mai stiut nimic de dansul de cand am terminat facultatea si spre rusinea mea, n-am stiut nici de cartile sale. Iata, deci, un interviu cu Constantin Stan despre romanul sau, „Gerda” pe care il voi cumpara si eu.

2 răspunsuri to "De-ai mei, de-ai nostri"

Apropo de scriitori romani m-am apucat si eu sa citesc „Jurnalul de la Paltinis” a lui Liiceanu. Mi-a trezit curiozitatea in legatura cu viata lui Noica, despre care nu prea stiam mare lucru, asa ca vreau sa fac rost si de cartea Alexandrei Noica „Treziti-va!Suntem liberi.”
Chiar..ati fost la Bookfest? Eu n-am ajuns.

Am fost. Mult carti bune si reduceri. din cauza de buget mic, de fapt foarte mic, mi-am luat doar un Pamuk.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,068 hits
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
