Zmeura's Weblog

Black divas

Posted on: Iunie 23, 2009

Am chef sa scriu despre muzica si mai ales despre vocile feminine din istorie care continua sa ma fascineze si sa le ascult cu placere. Dar trebuie sa precizez ca postul asta e despre negrese, pentru ca nimeni nu le poate inlocui, imita etc vreodata.

Asa ca spun ca imi plac la nebunie Aretha Franklin (God, she’s still one of the greatests), Ella Fitzgerald (the best jazz&swing), Nina Simone (another great soul&blues&jazz performer), foarte foarte mult Tina Turner (I adore her) si mai tinerele Erykah Badu, Ayo, Alicia Keys si Corinne Bailey Rae.

6 răspunsuri to "Black divas"

O, da, sunt uimitoare toate cele pe care le enumeri. Mie-mi mai vin in minte si Whitney Houston (chiar daca e putin mai comerciala are o voce de invidiat!) si mai ales Mary J Blige. Chiar si Beyonce isi are meritele ei, in ciuda aparentei tot mai…despuiate.

Of, am uitat-o pe Mary J Blige si imi pare rau. Merci ca ai mentionat-o. Whitney Houston merita mai mult datorita vocii. Numele mele preferate fac parte din categoria ca si-a pus amprenta si au fost un fel de trendsetteri pentru timplu lor.

Legat de Beyonce, ma abtin.

Si eu o prefer pe Mary J Blige de departe.
Cat despre Beyonce, asculta „Listen”. Mie mi se face pielea gaina…o canta cu sufletul si se autodepaseste. Trecand dincolo de comercialul si desuetul in care s-a afundat tot mai mult, fata are voce :).

Extraordinare toate cele nominalizate! Preferatele mele sunt Nina Simone si Tina Turner. As mai adauga-o la lista ta si pe Cesaria Evora, despre care tocmai am aflat bucuroasa ca revine pe 1 octombrie. Sper sa reusesc s-o vad de data asta!

A da, cum am putut s-o uit si pe Cesaria. Va multumesc fetelor in primul rand ca imi scrieti si apoi ca imi aduceti aminte de oameni importanti.

Poate o prind si eu pe Cesaria.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
