Zmeura's Weblog

Dileme de luni dimineata

Posted on: Iunie 22, 2009

Bine, nu sunt chiar de luni dimineata, ci dintotdeauna, dar azi n-am mai suportat si am decis sa scriu despre ele. Nu e nimic nou, sunt lucruri cat se poate de obisnuite pentru cei care calatoresc cu RATB-ul.

Dilema ratb-ista 1. De ce la ora la care majoritatea se duce la serviciu, procentul dintre batrani si ceilalti este de 70% in favoarea batranilor? Si de ce si seara e cam acelasi lucru? La 7 cand ma intorc eu, este iarasi plin de batrani, intr-un procent mai redus, ce-i drept, dar tot in favoarea lor. Am incercat sa le gasesc scuze cu plecatul de dimineata, vezi piata, doctori, nepoti etc. , insa in fiecare zi e la fel.

Dilema ratb-ista 2. Se poate ca de dimineata la micul dejun sa mananci ceapa? N-am nicio problema daca se intampla asa, insa exista pasta de dinti si guma de mestecat. Iar in aglomeratia de dimineata, sa simtit ceapa plus miros de transpiratie combinat cu parfumuri tari, este o adevarata proba de rezistenta. N-am lesinat pana acum, slava Domnului.

Dilema ratb-ista 3. Daca e aglomerat in autobuz/tramvai, de ce oamenii insista sa se urce, mai ales ca usa nu se va inchide? Toti vrem sa ajungem la serviciu si probabil am pierdut multe masini pana acum, insa nu rezolvi nimic daca te impingi si tipi de pe scara, cand nu mai exista posibilitatea de a avansa nici macar cu un milimetru. Poate-s rea, dar de ce sa-i tii pe toti in loc, pentru ca din cauza ta, nu ajungem nici noi la timp la birou? Dar, cred ca asta e gandirea noastra: daca eu ma duc in jos, ii iau si pe ceilalti dupa mine, de ce sa ma duc singur. Ma rog, am exagerat putin.

Dilema ratb-ista 4. Am mai vorbit de chestiunea asta pana acum. De ce se vorbeste tare in autobuz? Fie intr-un dialog cu tovarasul de drum, fie la mobil. Nu ma intereseaza ce faci si, in plus, nu ma pot concentra sa citesc sau sa ma gandesc la ceva. De multe ori, ideile pentru job sau altceva mi-au venit in cele mai ciudate locuri: autobuz, piata etc.

Sunt cam multe dileme pentru luni dimineata. Incerc sa le combat.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
