Zmeura's Weblog

Mariuca zice… (Part III)

Posted on: Iunie 16, 2009

Ii povesteste lui mamaie Fani cum a fost la Vulcana Bai si mai ales de intalnirea cu Parintele Agatanghel. Ea asociaza termnul preot sau parinte cu Doamne-Doamne. Stiu, nu este ok, insa lucram sa indreptam acest lucru. Asadar, ii spune lui mamaie ca „am vorbit la telefon cu Doamne-Doamne”. Parintele i-a dat telefonul.

„Doamne-Doamne mi-a dat ciorbita”. Parintele ne-a poftit la masa si ne-a dat, la primul fel, ciorba. Fac o pauza ca sa spun ca ciorba era excelenta si era gatita chiar de Sfintia Sa.

Aseara o invatam literele alfabetului. Am zis sa asociez fiecare litera cu un cuvant sau un nume, ca sa-i fie mai usor. Deci, A vine de la Ana, B – bebe, C – caca, D – Dan. Dupa ce a repetat literele, cand am ajuns la D, am intrebat-o de la ce vine. Raspuns: de la tati (ca asa il cheama pe tati).

Duminica, la Stavropoleos, dupa impartasanie a luat painica cu vin, dar a mai vrut una. M-am dus eu si am inmuiat foarte putin painea in vin, dar s-a suparat si m-a parat lui tati ca nu am inmuiat-o mai mult. Sa nu zic ca a si inceput sa planga din cauza asta si printre sughituri arata cu degetul spre mine. Ca eu sunt vinovata ca am inmuiat prea putin.

2 răspunsuri to "Mariuca zice… (Part III)"

Si mie imi placea impartasania, cand eram mica. Ii ziceam bui bui, si era foarte buna. Asa ca o inteleg pe Mariuca.
Cat despre literele alfabetului, e bine sa o invatati si le asocieze si cu cuvinte, si daca se poate sa le si vada, sa le invete forma grafica, pentru a le recunoaste mai usor.

hehe. cu vinul e problema. ii cam place

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
