Zmeura's Weblog

N-am rezistat

Posted on: Mai 30, 2009

Mi-am impus sa nu mai frecventez chiar toate targurile de handmade, dar ce sa-i faci, hobby-ul e hobby.

Asa ca azi am fost la Targ cu Talc 3 de la Carturesti/Verona si mi-am mai adaugat brose si margele la colectie. La cat vorbesc despre ele, o sa pun si niste poze. Nu o sa va vina sa credeti cate brose am cu, in curand, aproape toate animalele pamantului.

Am asa: vacuta, fluture, iepuras, pisica, elefant. Ferma animalelor. Mai am si cu flori, frunze etc. Se pare ca si Mariuca e fan. Ori o sa ne certam pe ele, ori o sa-i subtiem buzunarele lui tati.

Noi sa fim sanatosi.

2 răspunsuri to "N-am rezistat"

Sa le purtati cu drag si voie buna. Amandoua. Din ce povestesti tu, par a fi dragute si vesele. 🙂

Daa. o sa le fac o poza neaparat sa le vezi.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
