Zmeura's Weblog

Din nou… intamplari de la volan

Posted on: Mai 22, 2009

Ok, poate-s eu mai inceata, adica merg cu viteza regulamentara (doar sunt incepator), numai ca unii cred ca ma misc prea incet, insa n-am mai vazut asa ceva ca azi.

Stau pe banda mea, in aglomeratia de la Eroilor. Cei de pe prima banda, speciala pentru a merge la dreapta, se razgandesc si vor sa treaca in fata mea. Se pune verde, eu dau sa plec, insa nu inteleg de ce se baga unii in mine. Pe ei nu-i intreseaza faptul ca semnalizeaza cand sunt paralel cu mine. Eu daca imi vad de drumul meu, nu sunt obligata sa ma uit in stanga si in dreapta sa vad daca semnalizeaza. Daca sunt in spatele meu da, e absolut normal, insa cand semnalizezi in dreptul meu cum sa-mi dau eu seama ce vrei sa faci?

Asa se face ca azi mi-au taiat fata, fara nicio jena, o doamna (???) cu 3 copii in masina si un dobitoc care se scarpina in urechi. Ca sa nu mai spun de regulile nescrise ale circulatiei, acelea de a multumi pentru ca am pus frana la timp si nu am intrat in ei. O simpla apasare pe butonul de avarie. Dar, asta e. Pana la urma, nu tin sa-mi multumeasca ci sa fie ATENTI si RESPONSABILI.

Cati mai sunt, Doamne?

7 răspunsuri to "Din nou… intamplari de la volan"

Raspuns la ultima ta intrebare: in Bucuresti? Mai toti! De aia nu am eu curaj sa conduc inca pe aici.

Mai bine nu, iti zic eu. daca ai stii prin cate trec eu ca incepator…

Din pacate, nu doar la Eroilor, ci tot Bucurestiul e o jungla! Te preluam din nou si te mai asteptam cu povestiri din jungla, pardon, din trafic 🙂

Ai dreptate… traim in Bucuresti si din pacate, traficul e infernal. Iar soferii de asemeni.
Recomandare: din cand in cand sa mai calatorim si cu transportul in comun, nu de alta, dar sa contribuim la fluidizarea traficului!

Well, vioviod, eu cu masina merg mai mult in weekend, iar in timpul saptamanii, seara pentru cumparaturi.

deci, merg destul cu transportul in comun.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,857 hits
Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
