Zmeura's Weblog

Iar

Posted on: Mai 13, 2009

Un episod depresiv m-a determinat sa ma razbun pe mine. M-am tuns. Scurt. Foarte scurt. In semn de protest. O sa fie bine. Ma ajuta cei de langa mine.

Ma duc la teatru. Incercam pentru prima data Orange Concept Store. Revin cu impresii.

7 răspunsuri to "Iar"

Foarte bine. Sper sa nu ajungi aproape de chelie, ca mine. Si io care trag de nevasta-mea sa se tunda iar scurt, cum era cand ne-am cunoscut.

Adevarul e ca nu-mi sta rau 🙂

abia astept sa te vad!

da, si eu cu deprimarea, o fi vremea de vina. mai incerc inca ba cu muzica, ba cu un post pe blog. daca nu tine si nu tine, poate imi recomanzi tu stilista ta, sa’ti calc pe urme 🙂 🙂 🙂

mai, hai ca m-ati inviorat. si m-ati facut sa rad. va pup

si pe mine ma bate gandul sa ma tund, iar. E mai practic cu parul scurt, baieteste, mai ales pe caldurile astea si, un pic de schimbare nu strica pentru moral.

Ai putea spune ca sunt un baietoi, la cum arat.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,841 hits
Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
