Zmeura's Weblog

Pusa pe fapte mari cu Montignac

Posted on: Mai 7, 2009

Vreau sa slabesc. Sa dau jos burtica. De la nastere am ramas cu ea si nu s-a mai dus. N-am timp de sala, asa ca salvarea a venit de la tati care cu ceva zile in urma  a organizat evenimentul cu Michel Montignac, guru intr-ale dietei, invitat in Romania de revista Felicia.

Asa ca l-am stresat sa-mi aduca si mie cartea aceea celebra „Mananc, deci slabesc”, si sa ma pun pe fapte mari.

4 răspunsuri to "Pusa pe fapte mari cu Montignac"

Ce sa zic, burtica mi-a ramas si mie, in resat am dat jos cu regimul Oanei Cuzino, mancat regulat si cate putin din fiecare, paine 2 felii, multe fructe, salate, carne de pui fripta sau fiarta, multe legume sote, chiar si batoane fitness, si chiar a mers. Eu am avut de dat jos aproape 30 de kg. Faceam si 5 sau 10 minute Pilates pe zi, mai mult pentru picioare.
Dar burtica tot a ramas.

Pai asta e si problema mea. In timpul nasterii am avut 62 de kg in ultima luna, iar dupa ce am nascut am ajus la 47. Acum, evident, am mai pus inca vreo 5-6 kg, dar burtica domne nu vrea sa se duca si pace.

Daca gasiti remediul minune contra burticii, il vreau si eu.

Nu cred ca exista, dar daca gasesc ceva eficient, ti-l voi „share-ui”. 🙂

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
