Zmeura's Weblog

Ce mai citesc

Posted on: Aprilie 25, 2009

Recunosc, am ramas cam in urma cu cititul. In urma cu o luna, adica, desi obisnuiesc sa citesc o carte la interval de 2 saptamani.

De Pasti, am primit un cadou foarte frumos de la tati: Malina, de Ingeborg Bachmann (Raftul Denisei, Editura Humanitas).  Precizare: Asemanarea numelor este pur intamplatoare, Malina din carte fiind un barbat.

Am inceput s-o citesc, este foarte interesanta, insa nu spun nimic pana nu o termin si ii fac recenzia.

2 răspunsuri to "Ce mai citesc"

Ce chestie….acum o ora am rasfoit cateva dintre cartile inca necitite, printre care si Malina, si ma miram ca este numele unui barbat si nu o fata…..dar pana la urma am stabilit ca prioritati Crimele din Oxford (Guillermo Mratinez) si Consultatia (Laurent Seksik). Poate ma convingi cu viitoarea ta recenzie sa le inversez. Dar asta dupa ce termin Bun venit printre maimute, povestirile lui Vonnegut-cel ma mult imi plac cele care nu sunt SF, desi citisem ca acelea ar fi cele mai interesante.

Bun venit, Andreea. Eu te mai astept pe aici, mai ales ca sa-mi spui cum ti s-au parut povestirile lui Vonnegut.

Recenzia o sa o fac imediat ce termin cartea, asa cum fac cu toate.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
