Zmeura's Weblog

Apel la voi

Posted on: Aprilie 2, 2009

Pentru ca am fost la un curs de inteligenta emotionala si mi-am dat seama ca nu ma cunosc foarte bine, desi am o varsta, am decis sa cer parerile cititorilor mei.

In primul rand, sper ca acesti cititori exista, in al doilea rand, sper ca vor lasa o mica impresie despre cum ma vad ei pe mine, macar dupa penita.

Eu va multumesc oricum.

2 răspunsuri to "Apel la voi"

Caldă, sensibilă,colorată. Astea sunt primele chestii care mi-au venit în minte. Mai multe, când ne vedem, dacă vrei.

mai draguto, m-ai pus in oarecare incurcatura.
te judec dupa culoarea blogului – fresh, energetic, positive.

te judec dupa posturi – majoritatea pozitive sau cu tenta optimista. Deci iar perceptie pozitiva.

te judec dupa Mariuca si familia ta draguta. din nou sentiment placut si bunadispozitie.

te judec dupa pozulica de la nunta care mi-a placut super-mult, aratai ca una din zanutele alea cu aripioare din povesti. Figura ta denota inocenta si ai un zambet vesel.

te judec dupa felul in care scrii – corect, coerent, nici prea mult nici prea putin.

mi pari o persoana saritoare, care cauta si gaseste partea buna a lucrurilor.

poate nu ar trebui sa te judec 🙂 dar toti ne citim dupa cate ceva.

stiu ca ai scris o data un post despre tine cand erai intr-o pasa mai rea – aici e mai complexa treaba, pentru ca nu te cunosc. dar mi-am permis sa presupun ca postul era atat de scurt pentru ca n-ai vrut sa deprimi pe altii, deci te-ai cenzurat un pic din altruism. pe de alta parte, postul era acolo, deci simteai nevoia sa te exteriorizezi, si ai taria de a cere ajutor cand simti nevoia.

gata cu judecatile 🙂 sper ti-a fost de ajutor. cel mai important insa e ca ai fost la cursul acela si esti dispusa sa acorzi mai multa atentie propriei persoane. Sfatul pe care ti l-as da e cel pe care mi l-am dat si eu mie la inceputul acestui an: be a better friend to yourself!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
