Zmeura's Weblog

De dor

Posted on: Martie 21, 2009

Toata sapatamana asta, Mariuca a fost la Valeni. Era timpul sa mai stea si cu bunicii, dar sa si ia o gura de aer proaspat.

Operatiunea de lasare a lui bebe la Valeni, departe de noi, o saptamana (nu mai mult, ca nu pot indura), a inceput de ceva timp si deja e a treia oara. Prima data am bocit rau, a doua oara am bocit rau, a treia oara doar am bocit pentru ca ne-am dat si noi seama ca nu o putem tine langa noi tot timpul.

Este greu, dar pasul asta trebuie facut. Numai ca, avand in vedere slaba mea capacitate de autocontrol, nu imi pot stapani dorul de ea nicicand.

Da, a fost bine sa nu o mai trezesc dis-de-dimineata ca sa mergem la cresa, a fost bine sa nu mai stau pe drumuri cu ea pana la8-9 seara, a fost bine sa stam si noi putin linistiti si… sa ne trezim mai tarziu.

Numai ca prefer de mii de ori lucrurile astea, decat sa stau departe de ea. Nu ma vad in alta formula decat de trei: eu, tati si ea. E ca un intreg, daca vreti, ca un singur suflet in trei oameni, pentru mine, asta e perfectiunea in ceea ce ne priveste. 

Am scris de foarte multe ori cat de bine si frumos e la Valeni si cat de mult ne iubesc bunicii de acolo. Pentru mine, chiar daca sunt nascuta in Bucuresti, acolo inseamna acasa.

Mariuca va merge acolo de nenumarate ori, iar eu voi avea, de fiecare data, aceleasi ganduri si temeri, hopes & dreams.

C’est la vie!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
